Saturday, 26 May 2012

Körkapcsolás....ami mostanában történt - munka -

Már többen megreklamálták, hogy mi van, miért nem írom mostanában az oldalt.
Gyors körbekapcsolás akkor az életünk jelenlegi helyzetéről....

Kezdjük a lavina indulás sorrendjében:

1. Munka
Mint tudjátok, a Rózsában töltött idő szakmailag ugyan teljesen rendben volt, ám rengeteg időmet és energiámat vette el. Minden hétvégén dolgoztam, így az az idő, amit Emmával együtt tudtunk tölteni, nos ez eléggé lecsökkent, illetve a hétvégékről áttolódott a Hétfőre és Keddre...(ezek voltak a szabadnapjaim).
De nem panaszkodom, hiszen sokat tanultam itt is. Csapatban dolgozni, irányítani....ez mind jól jött később.
Szóval elég lett ebből a világból, és megkezdődött az álláskeresés, természetesen Bp-en. Utazási irodában gondolkodtam, mert annak van fix munkarendje.
Elkészült egy ütős önéletrajz, aztán jöttek az interjúk szép sorjában. Egy baráti látogatásnak induló találkozó után pár héttel később a volt irodám, a TCD Holiday állásajánlatát tudhattam magaménak. Nagyon megörültem, hiszen ismert hely, közeg, ismert utak....teljesen jó :)
Aztán jó pár héttel később jött egy telefon hívás, mely szerint a biztosnak hitt állás már nem az enyém, egyéb okok miatt egy fiatal hölgyet vettek fel azonnali kezdéssel....amit eddig stabilnak gondoltam, most teljesen bizonytalanná vált. Ráadásul ahogy az idő előre haladt, elkezdtem lakás és óvoda után is nézelődni, illetve egyeztetni....
Nem volt mit tenni, el kellett kezdeni ismét állás után keresgélni, és persze levonni a konzekvenciát, hogy mindent a pénz irányít, és a személyes megállapodás semmit sem ér.....na mindegy. Tudomásul vettem, és igyekeztem az újonnan kialakult helyzetet megoldani.
Találtam is egy hírdetést a profession-on, jelentkeztem rá. Egy utazási irodát kellett elindítani 0-ról. Mondom ez jól hangzik, jött is az első interjú. Több, mint 2 hónapig mentek a tárgyalások.
S mindeközben újabb hívás érkezett a TCD-től, mely szerint akit felvettek bedobta a törölközőt, és kilépett. Szóval az állás ismét az enyém....hát elég vegyes érzelmek kezdtek el pörögni bennem. Egyrészről a dolog jól jött, hiszen ez megint vmi biztosnak tűnő dolog, másrészről bosszantott, mert ez a ló nincs...tipikus esete. Azt meg már mégse....de mivel a másik irodával még nem vergődtünk zöld ágra, így mondtam, hogy OK. De természetesen értesítettem őket, hogy menet közben én tárgyalásban vagyok mással is, ami ráadásul lényegesen nagyobb szakmai kihívás, és persze anyagilag is sokkal jobban kifizetődő (ez ugye egyedülállóként nem utolsó szempont). Az új iroda csak húzta húzta az időt, halogatta a döntést...a TCD-hez való belépésem pedig napról napra közeledett. Végül elkönyveltem, hogy az újak nem komolyak, ha ennyi idő nem volt elég nekik, hogy én kellek e vagy sem, akkor nincs miről a továbbiakban beszélni. A TCD-vel lebeszéltük a fizut, a belépés napját, mindent. És persze amint az ilyenkor szokott lenni, két nappal belépés előtt újabb találkozóra invitált az iroda, és örömmel közölték, hogy megkaptam az állást....nem volt idő mérlegelni, és a nullák száma is sokat nyomott a latba...tudtam, hogy amit teszek messze megkérdőjelezhető, és egyáltalán nem tisztességes...de végül döntöttem. Az új iroda lett a választott hely. Most azon dolgozom, hogy a TCD-vel eddigi jó kapcsolatunkat valahogy helyre tudjam hozni....az első lépést már megtettem, de hosszú út lesz még amit be kell járni.
Tehát május 1-el kezedtem meg a munkát az új irodában (LeZora) iszonyat meló, rengeteg tennivaló....de ezekről majd később.... :)

No comments:

Post a Comment