Wednesday, 18 January 2012

Ez van most....

Már jó pár hét telt el azóta, hogy hivatalosan ismét egyedülálló a családi státuszom, hogy közösségi portálos közhellyel éljek, és hiába hallottam ezt meg azt egy lától, a túllépés és túlélés most mégis nehezebb, mint azt gondoltam. Elképesztő, hogy egy szerelem mennyire fel tudja kavarni az ember lelkivilágát. Persze az, hogy jelen esetben velem szakítottak és nem én hoztam meg a döntést, nagyobb pofon, mintha fordítva történt volna, mindenesetre nem telik el nap, hogy ne fájna. 
Gondoltam rá, hogy esetleg ok lehet, az amit hallottam a nénitől, talán ez a baj. Hiába próbálja az ember helyén kezelni a hallottakat, mégis ott motoszkál a fejemben....most már így utólag megkérdőjelezem, hogy egyáltalán jó ez, ha tudomásodra jutnak dolgok a jövőddel kapcsolatosan.
Igyekszem az új célok felé fordítani az energiámat, amiről hamarosan remélem mindenkinek beszámolhatok :))

No comments:

Post a Comment