Tuesday, 7 February 2012

Véletlenek márpedig nincsenek

Hát a havazás rendesen keresztül húzta minden számításomat, ami eleinte több, mint bosszantó volt a számomra, de lehet, hogy a végén még így lett a jó.
Már amikor múlt hét közepén sorra jöttek a hírekben az ilyen, olyan figyelmeztetések, hogy ha tehetik, akkor senki se induljon útnak, már akkor kezdett megfogalmazódni bennem, hogy lehet, hogy halasztani kéne a németországi látogatáson...ja, mert a lényeget azt nem mondom....miután mindenkinek ki kell vennie kötelezően 5 nap szabit, ezért úgy döntöttem, hogy az ölembe hullott pihenést kihasználandó, meglátogatom Timiéket Németországban, Emmát pedig leviszem Mamiékhoz. Minden rendben is volt eleinte, odafelé "sofőröm" lett volna, hazafelé meg repültem volna....aztán a hét közepére kiderült, hogy úgy néz ki mégsem lesz sofőröm...mondom mindegy, akkor repülünk oda is, ide is....(nem volt mindegy, mert azért anyagilag nem mindegy, pláne, ha szinte utolsó pillanatban akarsz fapadosra jegyet venni...na mindegy, így alakult). 
Aztán jött a havazás, ami ráadásul az ország déli, dél-keleti részét érintette a legjobban, tehát Emma Mamiékhoz való fuvarozásnak lőttek. És ha már ő itthon marad, noch dazu a környékünk is eléggé behavazott, nos az egész út törölve lett....ráadásul, mivel szombatra telt házat csináltunk a panzióban, vasárnap muszáj voltam bemenni csak pár órára is, hogy kicsekkoltassam a szobákat. 
Szóval minden összeesküdött ellenem. Ebéd után, mikor hazaértem, Emma már szundizott, volt időm netezni....egy bnőm azzal jött, hogy hallottam e az új őrületről a twoo-ról. Mondom, szégyenlem magam érte, de nem =), és mivel eléggé be voltam havazva, ezért nem is foglalkoztatott a dolog, de a ne haljak má' meg hülyén érzés miatt, délután rámentem az oldalra. 
Aki már ismeri, most biztos jót nevet rajtam....szóval az oldal elsőre olyan, mint egy közösségi portál. felregisztrálsz, aztán had szóljon. Egyszer csak látom, villog itt, villog ott, új üzenetem érkezett és még egy és még egy....akkor már leesett, hogy nem közösségi portál ez b@meg, társkereső oldal. Hát ha már így alakult, megnézem mik jöttek....Szia, gyönyörű vagy!....Szia Meseszép vagy!....mondom oké, köszi...de erre most mit reagálsz....aztán jött egy üzi:
- Szia Katee!
mondom
- Szia G!
- Hogy vagy mosolygós...
Lövésem sincs ki a pasi, illetve két nap beszélgetés, helyesebben chatelés alapján nyilván kezd egy kép kialakulni, és eddig kellemesen pozitív amit tapasztalok.....
Ha vasárnap kimegyek Németországba, biztos nem ülök le a gép elé.....és még mondja bárki, hogy véletlenek márpedig léteznek....

No comments:

Post a Comment